سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
عشق و رهایی
  • کل بازدیدها: 63238 بازدید

  • بازدید امروز: 4 بازدید

  • بازدید دیروز: 6 بازدید
  • دو سوال جادویی
    ماه سیما واقعی ( 88/10/28 ساعت 8:0 ص )
    سلام حتما خیلی وقتها پیش اومده که کاری که می خواین انجام بدین ندونین درسته یا نه ویا انجام دادین و پشیمون شدین که ای کاش انجام نداده بودم .خوب حالا من براتون یه ایده دارم که تجربه کردم و می خوام به شما هم پیشنهاد بدم تا استفاده کنید.یادتون باشه شما وارد وبلاگ عشق و رهایی شدین پس به هر چی که عشق می گه اهمیت بدین.اینطوری به وبلاگ عشق و رهایی احترام گذاشتین.حالا خوب گوش کنین هر وقت می خواین شروع به کاری بکنین و یا حرفی بزنین همیشه دو تا سوال از خودتون بکنین و این دو تا سوال اینه: 1/اکنون عشق چه می کند؟2/و آیا این من هستم؟
    با پرسیدن این دو سوال سریع به جواب می رسین یعنی بلافاصله بعد از پرسیدن این دو سوال اولین جوابی که تو ذهنتون میاد همون کارو انجام بده و مطمِئن باش که درسته می دونی چرا؟چون عشق جوهر وجودمونه و ما با همه دانشها خلق شدیم ولی متاسفانه بیاد نداریم و این دو سوال ما رو بیاد خودمون میندازه و بیاد میاریم که چه کنیم.
    امتحان کنین و نظر بدین متشکرم.

  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دو سوال جادویی
    مصاحبه با خدا
    پرسیدم
    داستان عشق
    داستان عشق

    =============================================================